Strefa workShops

Strefa workShops to dwie przestrzenie na halach wystawienniczych dedykowane prezentacjom i warsztatom prowadzonym przez specjalistów branży. To miejsce gdzie teoretycy i praktycy dzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą know-how z uczestnikami targów. To także świetne miejsce na premierę innowacyjnych opakowań.


Udział jest BEZPŁATNY, pod warunkiem rejestracji uczestnictwa w Targach Packaging Innovations 2018. 

Program workShops 2018

Miedzy Agencją Reklamową a Studiem PrePress – czyli ważne informacje o opakowaniu podczas procesu produkcyjnego w branży farmaceutycznej.
Ewa Baleja-Krzyżanowska, Takeda Pharma Sp. z o.o.
Ujednolicenie opakowań leków na receptę w spółkach Grupy Polpharma.
Monika Jasłowska, Grupa Polpharma
System SENS - Nowe oznakowanie wartością odżywczą produktów Carrefour.
Barbara Kowalska, Carrefour Polska             
Projekt jako utwór, przedmiot, dzieło a Projektant graficzny jako autor, rzemieślnik, artysta. Co łączy i co dzieli.
Barbara Golimowska, Krystyna Janda Sp. z o.o.
Jak opakować niszowy produkt tak, aby dotrzeć do szerokiego grona klientów? - Case study Browaru Raduga.
Przemysław Kędzierski, Browar Raduga
Czym jest strategia opakowaniowa i dlaczego warto ją wdrożyć na przykładzie firmy z branży FMCG.
Robert Lis, DS SMITH PACKAGING
Ciekawe i oryginalne opakowania - przegląd rynku.
Beata Barańska-Czyżkowska, Orkla Care S.A.
Jak nie wylać piwa z kąpielą czyli rebranding pionierskich marek piwnych Browaru Amber
Marek Skrętny, Browar Amber Sp. z o.o.              
Naśladownictwo opakowań produktów markowych – wybrane aspekty prawne.
Marcin Mroziński, K|P|R|F Law Office       

Szczegółowy harmonogram wystąpień jest w przygotowaniu. W przypadku pytań, informacji udziela:

 

Elżbieta Hołody-Pach

holody@targi.krakow.pl

+48 12651 95 25