Zostań prelegentem

Podziel się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem podczas najważniejszych targów opakowań w Polsce.

Stań się częścią Packaging Innovations 2024!

 

 

Tematyka przewodnia:

  • opakowania a ochrona klimatu: wyzwania i zagrożenia dla branży w kontekście programu Zielony Ład
  • opakowania a ekologia: czym są tak naprawdę ekologiczne opakowania, jakie powinny być, na co zwracać uwagę
  • przetwarzanie odpadów opakowaniowych
  • zasady projektowania opakowań, w tym takich nadających się do recyklingu
  • technologie w branży: jak nowoczesne rozwiązania technologiczne mogą pomóc w rozwoju branży

_ILE3251.jpg [1.26 MB]

 

Prelegenci poprzedniej edycji:

  • Allegro_Alicja Bieszyńska.png
    Alicja Bieszyńska
    Allegro
  • Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców_Andrzej Gantner.JPG
    Andrzej Gantner
    Polska Federacja Producentów Żywności ZP
  • EY Polska_Agnieszka Wierzbicka.jpg
    Agnieszka Wierzbicka
    EY Polska, EY Law
  • EY Polska_Piotr Podsiadlo.jpg
    Piotr Podsiadło
    Ey Polska, EY Law
  • Graphic Packaging International_Magdalena Cieślak_20230808114719.jpg
    Magdalena Cieślak
    Graphic Packaging International
  • INNOWO_Agnieszka Sznyk.jpg
    Agnieszka Sznyk
    INNOWO Instytut Innowacji i Odpowiedzialnego Rozwoju
  • PWPW_Piotr Dymała.jpg
    Piotr Dymała
    Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych
  • Schumacher Packaging_Demetriusz Janowski.jpg
    Demetriusz Janowski
    Schumacher Packaging
  • Správca zálohového systému n.o._Marián Áč.jpg
    Marián Áč
    Správca zálohového systému
  • Tomra_Anna Sapota.jpg
    Anna Sapota
    Grupa TOMRA
  • zolotkovski.jpg
    Yevgen Zolotkovski
    Koehler Paper
  • SPIES-Packaging_Philipp-Richter.png
    Philipp Richter
    SPIES Packaging
  • Pawel Frej_HiBrands_20230816074503.jpg
    Paweł Frej
    HiBrands
  • MARCIN-SUCHOCKI.png
    Marcin Suchocki
    PC Print
  • Marcin Radomski.png
    Marcin Radomski
    Graham Packaging
  • IGI FOOD LAW Sp. z o.o. _Joanna Olszak.jpg
    Joanna Olszak
    IGI FOOD LAW
  • Bartek Gostkowski_HiBrands.jpg
    Bartek Gostkowski
    HiBrands
  • 1525065339582.png
    Wojciech Głuszewski
    Instytut Chemii i Techniki Jądrowej

Zasady prelekcji

  • Czas trwania prelekcji to 30 minut

    Do czasu zalicza się czas prezentacji, podsumowanie i ewentualne pytania. Osoby przekraczające limit czasowy będą informowane o konieczności zakończenia prelekcji w dyskretny sposób.

     

  • Prelekcje odbywają się na Scenie Głównej i Scenie Agora

    Scena główna oraz Scena Agora zlokalizowane są w przestrzeni wystawienniczej. Sceny wyposażone są we wszystkie potrzebne materiały.

  • Ilość prelekcji jest ograniczona

    Ze względu na liczbę zainteresowanych, zgłaszane tematy będą podlegać weryfikacji. Otrzymasz od nas maila z informacją o wystąpieniu (lub też niewystąpieniu) na scenie.

  • Prezentacja musi być czysto merytoryczna

    Nie szukamy prezentacji sprzedażowych, które będą tylko promować produkt albo usługę oraz wystąpień opartych wyłącznie na teorii. Nasza publiczność zna branżę, więc przekaż swoją wiedzę za pomocą konkretnych przykładów!

  • Na targach możemy spotkać wszystkich tych, którzy są zainteresowani branżą. Z jednej strony udział jest okazją do zaprezentowania produktów, a z drugiej do poszerzenia wiedzy. W mojej ocenie największe wyzwanie, jakie stoi przed producentami to zmiana przepisów. Opakowania do żywności są również uregulowane w prawie żywnościowym. Obecnie w Komisji trwają prace nad tym, jak te przepisy zmienić, żeby bardziej zabezpieczały one zdrowie konsumentów. Przełoży się to bezpośrednio na określone wymagania stawiane przez te przepisy podmiotom, które działają na rynku opakowań. Będą to wymagania nowe lub zmienione, dlatego już teraz warto wiedzieć, jak będą one wyglądać i kiedy ta zmiana się dokona.

  • Celem naszego udziału w targach Packaging Innovations było pokazanie naszego projektu „Opakowania dobre z natury”. Zależało nam na zainspirowaniu innych do wprowadzania działań, które w obszarze opakowań będą minimalizować negatywny wpływ zakupów online na środowisko.

  • Dążenie do neutralności klimatycznej, do zrównoważonego rozwoju nie ma sensu, jeżeli ludzie w tym nie biorą udziału. Dzielimy się wiedzą, bowiem zależy nam, aby ludzie byli świadomi swoich wyborów. Jako producenci widzimy, że rynek potężnie się zmienił. Teraz produkujemy dużo więcej opakowań wysyłkowych. W ostatnich latach klienci – co jest bardzo ważne i istotne – skupiają się na kwestiach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W naszych czasach współpraca pomiędzy klientami i dostawcami nie jest możliwa bez zaangażowania w zrównoważony rozwój i tworzenia zrównoważonych wyrobów.

  • Joanna Olszak

    Doradca ds. Prawa Żywnościowego, IGI FOOD LAW

  • Alicja Bieszyńska

    Allegro

  • Demetriusz Janowski

    Head of Sustainability & CSR, Schumacher Packaging

 

Czekamy na twój temat prelekcji do 30 lipca!

ZOSTAŃ PRELEGENTEM