Packaging [R]evolution to wydarzenie kierowane do osób z firm kosmetycznych, spożywczych, alkoholowych, chemii gospodarczej i przemysłowej, odpowiedzialnych za kreowanie i wdrażanie strategii opakowań.
25 minut – tyle maksymalnie potrwa jedna prezentacja! Wszystko po to, aby nie przeciągać, zanudzać i zamęczać słuchacza. Krótko, rzeczowo i na temat! Przekazujemy konkretne rozwiązania, a nie puste słowa. Inspirujemy, a nie „sprzedajemy”.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
31 maja 2022 r., EXPO XXI Warszawa
9:00 - 9:30
Rejestracja
9:30 - 9:40
Powitanie
9:40 - 10:05
Recykling podkładów etykietowych z AD Circular - Beata Sypniewska, Business Development Manager Avery Dennison
10:10 - 10:35
Rozwiązania technologiczne i surowcowe wspomagające recykling etykiet i opakowań - Maciej Wojtaszek, Współwłaściciel Aniflex Głowacka Wojtaszek Sp.j.
10:40 - 11:05
Polski Pakt Plastikowy – strategiczna odpowiedź na wyzwania systemowe w zakresie zamykania obiegu opakowań z tworzyw sztucznych na polskim rynku - Małgorzata Greszta, Partner Zarządzająca CSR Consulting
11:10 - 11:35
Co zrobić, żeby podczas zadruku opakowań kolory “siedziały” do proofa? Rewolucyjna technologia proofingu na podłożach produkcyjnych
Digimark – technologia przyszłości. Opakowania bez kodów kreskowych umożliwiające inteligentny recykling - Michał Dębecki, Dyrektor Chespa Repro Studio
11:40 - 12:05
Na co zwrócić uwagę przy zakupie eko opakowań - Adam Fotek, Ekspert ds. Badań J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.
12:10 – 12:35
AR nadejdzie szybciej niż myślisz - Paweł Sydorów, CEO Dev4You Software House
12:40 – 13:05
Personalizacja, serializacja – indywidualne podejście do etykiety – prostsze niż myślisz - Paweł Lul, HP Indigo L&P Business Manager CEMA
13:10 – 13:35
Zrównoważone projektowanie opakowań - praca zespołowa, interdyscyplinarna i opłacalna - Agata Szczotka-Sarna, Dyrektorka ds. Zrównoważonego Rozwoju w Interseroh
13:40 – 14:05
Ekoprojektowanie opakowań w strategii środowiskowej sieci Biedronka - Agnieszka Koc – Dyrektor ds. ochrony środowiska sieć Biedronka
14:10-14:35
Jak połączyć personalizację, ekologię, rozszerzoną rzeczywistość i farby specjalne w jednym projekcie opakowań i przy tym stymulować sprzedaż produkt - Justyna Kierzkowska-Grzyb, Kierownik Działu Marketingu Aniflex Głowacka Wojtaszek Sp.j.
Kontakt
Justyna Kierzkowska-Grzyb
jgrzyb(at)aniflex.pl
tel.: (+48) 44 789 08 12
www.packagingrevolution.pl
Organizator