12. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations

TESTYMONIALE



  Myślę, że są tu wszyscy wystawcy z branży. Możemy tu porównać naszą ofertę z konkurencją i sprawdzić co proponują inni wystawcy. Możemy tutaj także zaprezentować ofertę potencjalnym odbiorcom. Na targach możemy się umówić na spotkanie, zaprezentować ofertę. Dotknąć, zobaczyć i porozmawiać o produkcie. Taka prezentacja nie jest możliwa przez telefon.

 

Mocną stroną targów jest Strefa Studenta, to świetne wydarzenia i byłam pod wrażeniem tych prac. Poza tym, bardzo dobrze, że są prelekcje i konferencje, które dotyczą branży i tematów zbliżonych. Myślę, że jest to po prostu ważna impreza, na której warto być.

Ewelina Cackowska, RPC Bramlage

 



 W tym roku na targach promujemy koncepcję ekologiczną, a to jest temat dość ważny i nośny w tej chwili. Dlatego większość rozmów odbywała się wokół tego tematu. Wydaje się nam, że to co pokazaliśmy było tym co chcieli zobaczyć klienci.

 

Dla nas ważne jest to, że w jednym miejscu możemy spotkać naszych klientów, wiemy, że tu są, bo mamy z nimi stały kontakt i wiemy, że są w jednym miejscu. Dla nas to ważne, żeby podtrzymać dobry wizerunek naszej marki i pozyskać nowych klientów. Często po targach otrzymujemy informacje, choć nie zawsze kończy się to umowami, ale odzew jest duży.

 

Można na targach dowiedzieć wielu rzeczy od osób niekoniecznie związanych z branżą opakowań na temat ekologii. To jest ciekawe, że z wieloma firmami nie będziemy i nie zamierzamy współpracować, a jednak potem możemy te wiedzę wykorzystać we własnych projektach. Liczą się przede wszystkim kontakty, mimo, że to prosta rzecz to trzeba to wyraźnie powiedzieć.

Filip Andrzejak Account Manager Jockey Plastic Blachownia

 


 Jesteśmy mile zaskoczeni z kilku powodów, po pierwsze tym jak liczna była wczoraj publiczność i odwiedzający pytający o konkretne rzeczy związane z naszą działalnością, po drugie jesteśmy mile zaskoczeni tym jak się sprawdza duże, otwarte stoisko, bo to jest bardzo fajny pomysł i myślę, że jeśli będziemy brać udział, a jesteśmy gościem od dobrych kilku lat pierwszy raz w tak dużym metrażu to pójdziemy tylko w tym kierunku, to jest zupełnie inny kontakt z klientem. Jesteśmy też mile zaskoczeni tym jakie jest podejście organizatorów, bo naprawdę można liczyć w każdej sytuacji na każdego, począwszy od panów którzy na montażu nam pomagali po teraz przez obsługę, można się do każdego zwrócić o pomoc bez problemu ktoś nam pomaga. Czujemy, że ktoś się opiekuje nami.

 

Wyjedziemy z nadzieją, że zdobyte kontakty zaowocują. Przyjechaliśmy tutaj z zupełnie nową ofertą, dlatego jest takie nowe otwarcie, nowe stoisko, nowy wygląd, nowy rodzaj reklamy, takiego przekazu do klienta, no i ta nadzieja nam towarzyszy. Robimy wszystko w tym kierunku żeby zachęcić klienta widzę że jest odzew, będziemy nad tymi kontaktami pracować, tak jak to robimy zawsze.

 

Zaletą targów PI jest mało tzw. zbieraczy, mało ciekawskich gapiów, dominują konkretne zapytania i rozmowy już kogoś kto przychodzi poszukując czegoś.

Targi to jedno z niewielu miejsc, gdzie bezpośrednio w ciągu kilku dni można się spotkać i obgadać różne takie rzeczy, które często krążą tylko korespondencyjnie,  mailowo, telefonicznie a tutaj  rzeczywiście można spokojnie, w ciągu kilku godzin, porozmawiać.

Mariusz Saduś, Koordynator Działu Handlowego, Colorpress
 



 Na Targach Packaging Innovations wystawiamy się po raz pierwszy, jestem bardzo zadowolona, w porównaniu do innych targów. Przede wszystkim zaletą jest to, że targi trwają dwa dni w związku z czym są krótkie i intensywne. Nie ma czegoś takiego, że targi trwają cztery dni i ludzie się snują tylko jest konkret, więc to jest moim zdaniem duża zaleta.

Myślę, że większość z kontaktów, które udało się tutaj uzyskać jak najbardziej może się przekształcić potem w jakieś konkretne propozycje, rozwiązania, zamówienia itd.

Magdalena Wójcik-Kuca, Novio Packaging z Holandii

 


 Na targach podobało nam się wszystko. Nastawialiśmy się raczej na niską frekwencję, a zaskoczyło nas, że tak dużo osób przyszło i odwiedziło nasze stoisko. To na pewno się podobało. Sporo osób, które przychodzi, zadaje pytania o rzeczywiście bardzo niskie nakłady, czyli prace typowo nie dla nas, ale są obecne także duże firmy i duże koncerny, które nas odwiedzają. Patrząc też na inne imprezy targowe, to przeważnie ok 10-15% tych rozmów, gdzieś się później przekład na współpracę, na dalszą produkcję.

Przemysław Kołodziejczyk, Drukarnia Interdruk S.A.

 



 Myślę, że nadal jest duże zainteresowanie targami, zdawać by się mogło, że ludzie dzisiaj żyją w świecie Internetu i poszukują informacji przez sposoby digitalowe. Natomiast tutaj spotykam naprawdę sporo ciekawych „insightów” od potencjalnych klientów, jest duże zainteresowanie, sporo osób, sporo też my uczymy się od klientów. Jest też duże zainteresowanie w trendzie mocno ekologicznym, dużo ludzi o to pyta, więc z perspektywy osoby wystawiającej jestem bardzo zadowolona z udziału  w tych targach.

Patrycja Rakowska-Dębska, Dyrektor ds. Zarządzania Produktem, Stora Enso w Polsce