12th Packaging Trade Fair, Warsaw

WORKSHOPS

Presentations and workshops conducted by industry experts, organized in dedicated two areas of the trade show. Participation is free of charge for all Visitors for Pacakging Innovations trade fair.

TOPICS 2019

 

Dominik Kupisz, Instytut Logistyki i Magazynowania IB   Identyfikacja produktów a relacje biznesowe. Analiza technik druku w kontekście najczęściej popełnianych błędów i możliwych konsekwencji finansowo-organizacyjnych.

Katarzyna Patynowska, PC Print Sp.j. Zabezpieczenie i komunikacja marki.

Robert Sieńko, 3m Projekt sp. j. Mamy już super opakowanie i co dalej? O tym jak pokazywać produkty w punkcie sprzedaży tak aby jak najlepiej wyeksponować ich opakowanie. Best practices w materiałach POS z rynku polskiego i europejskiego.

Róża Rutkowska, MakeGrowLab SCOBY - biodegradowalne i jadalne opakowanie przyszłości.


Immo Sander, Werner & Mertz Group The Recyclate Initiative of Werner & Mertz. Sustainability & Circularity in Packaging.

Marta Krawczyk, Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań S.A.  Ecodesign – nowe oblicze opakowań w gospodarce o obiegu zamkniętym. Wyzwania i szanse dla przemysłu oraz warsztaty: Jak projektować żeby recyklingować?

Davide Sartini, UNIFILL S.r.l. Aktualny rynek opakowań plastikowych oraz perspektywy jego rozwoju.

Zespół "Tango" Agencja Reklamowa Nakręca nas proces twórczy – studium przypadku Vege burgera.

Paweł Mazanka & Marta Jędrzejczak, DS Smith 5 wyzwań dla opakowań w obliczu zmieniającego się świata.

Marcin Suchocki, PC Print Sp.j. Sztuka uszlachetniania folią.

Tomasz Szacoń, Retailpoland Consulting LTD Współpraca z sieciami handlowymi - opakowanie jako rozwiązanie sprzedażowe.

Zenon Łapiński & Bernhard Gansert, Zenon Łapiński doradztwo biznesowe, poligrafia, szkolenia Szlachetniej. Nowe możliwości złocenia na gorąco.

PrintCity Alliance: Grafikus/epple, IST, KAMA, PC Print/LEONHARD KURZ,  Metsä Board oraz WEILBURGER Graphics Packaging design, finishing and production.

Paweł Sabal, O-I Poland S.A. Uwolnij swoją kreatywność z O-I : EXPRESSIONS.

Arkadiusz Janke, PC Print Sp.j. KURZ- nowoczesne sposoby dekoracji.

Antoni Łuchniak, Kółko i krzyżyk ANTONI ŁUCHNIAK Minimalizm w projektowaniu szaty graficznej opakowań.

Santiago Soria, DS Smith The potential of right sized packaging in today’s empty space economy.

Anna Borys-Karwacka, McDonald's Polska Sp. z o.o. Scale for Good – strategia firmy McDonald’s w zakresie opakowań i recyklingu odpadów.

Adam Fotek, J.S. Hamilton Poland S.A. Wymagania zdrowotne dla opakowań do kontaktu z żywnością w tym opakowań ekologicznych.

Andrzej Kornacki, FUTAMURA Biodegradowalne i kompostowalne folie celulozowe celofan i NatureFlex jako przykład realizacji Gospodarki o Obiegu Zamkniętym.

Stanisław Moczulski, METSÄ BOARD POLSKA Sp. z o.o. Wystarczająco czyste do jedzenia – Zrównoważone rozwiązania z tektury.

Rafał Miszczak & Robert Lis, Mondi Jak możemy zoptymalizować koszt opakowań FMCG w całkowitym procesie logistycznym?

Maciej Sawina & Robert Lis, Mondi Opakowanie w e-commerce: od zamówienia przez dostawę po unboxing. Czynniki sukcesu w kluczowych etapach realizacji zamówienia.

Rafał Miszczak, Maciej Sawina, Robert Lis, Mondi Warsztaty <Opakowaniowe Tetries>.