Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations 4-5 kwietnia 2017

Wypowiedzi Wystawców

    Piotr Wasilewski, Masterchem

 

"Uczestniczymy w tym wydarzeniu od I edycji, więc mamy pełen ogląd sytuacji. W ubiegłym roku był taki problem, że termin organizacji był zbyt blisko Bolonii. W tym jest dużo lepiej. Pojawiło się sporo firm, z którymi współpracujemy i nowi klienci. Frekwencja była tak dobra, że w pewnym momencie mieliśmy za mało osób do obsługi. Na pewno ciekawym uzupełnieniem Targów Packaging Innovations jest część wykładowa. To wydarzenie jest niewątpliwie potrzebne branży. My uczestniczymy tylko w targach krajowych, za granicą reprezentują nas nasi partnerzy."

 

 

     Alicja Markowicz, Pirells Innovative

 

"W Targach Packaging Innovations bierzemy udział czwarty raz. Widać, że impreza mocno się rozwija - z roku na rok jest coraz większa. [...] Niewątpliwą zaletą PI jest obecność konkretnej grupy docelowej. Już w trakcie targów pojawiają się ciekawe rozmowy i nowe, obiecujące kontakty."
 

 

     Tadeusz Stępień, Coffe-Service Sp. z o.o.

 

"Targi Packaging Innovations bardzo się rozwinęły. Pierwszy raz mogliśmy zorganizować duże stoisko z prezentacją maszyny. Bardzo nas to cieszy, gdyż taka forma jest dużo bardziej skuteczna. Impreza bez wątpienia potrzebna branży, a ta edycja jest dla nas wyjątkowo udana – dużo konkretnych klientów, świetna lokalizacja i termin organizacji. Mamy wiele kontaktów, z których powinniśmy mieć dobry efekt biznesowy."

 

Marcin Judek, KarlKnauer

"Jesteśmy na niemal każdej edycji Targów Packaging Innovations. Dla nas jest to najlepsze miejsce do prezentacji oferty. Przychodzą tu osoby, które dokładnie wiedzą, czego szukają z jasno określonymi potrzebami. Nie ma tutaj tego, co pojawia się na innych tego typu wydarzeniach w Polsce, czyli przypadkowych klientów. Na Targach PI w dwa dni udaje nam się zbudować bardzo dużo konkretnych, biznesowych relacji. Są tu klienci z wielu kluczowych branż. Co ważne, odwiedzają nas stricte osoby od zakupów. 

W jednym miejscu spotykamy niemal wszystkich ważnych partnerów

i dlatego jesteśmy co roku. Ta edycja podobnie jak poprzednia jest dla nas bardzo udana, zwłaszcza w kontekście znakomitej frekwencji."

 

Piotr Piotrowski, S-DRUK

"Minioną edycję Targów Packaging Innovations uznamy za wyjątkową. Mieliśmy bardzo dużo konkretnych zwiedzających. Uważam, że trzeba się konfrontować z konkurencją i to miejsce nam to umożliwia. Targi PI to takie pole wymiany doświadczeń, którem niezwykle inspiruje. Mogę porozmawiać z profesjonalistami i to jest bardzo ważne, oczywiście poza celami biznesowymi."

 

     Joanna Stanowicka-Ozga, TAKT Sp. z o.o.

 

"Na Targach Packaging Innovations jesteśmy od pierwszej edycji. To świetne wydarzenie, na którym mamy możliwość zaprezentowania swojej oferty szerokiemu gronu odbiorców i pochwalenia się m.in. kolekcjonerskim opakowaniem gry Wiedźmin 3, które otrzymało nagrodę Art Of Packaging. Realizujemy tu cele handlowe, ale i wizerunkowe. Nowe kontakty, relacje, firmy, zapytania, research w branży, sprawdzenie tego co się dzieje – to główne powody, dla których się tutaj pojawiamy. Co niezwykle istotne, mamy klientów i z Polski i z zagranicy. W tym roku odwiedzili nas przedstawiciele firm z  Anglii, Malty, Niemiec czy Włoch."

 

     Bolesław Jasinowicz, FANO Sp. z o.o.

 

"Uczestniczymy w Targach Packaging Innovations już po raz 7., więc znamy je bardzo dobrze. To są bez wątpienia najlepsze targi opakowaniowe w Polsce. Prze kilka lat Targi ugruntowały swoją pozycję, dzięki czemu przyjeżdża tutaj duża liczba konkretnych, rzeczowych, biznesowych klientów, rozmów. Bardzo sobie je cenimy, chwalimy i z pewnością będziemy wracać. Na uwagę zasługuje także doskonała lokalizacja imprezy."
 

 

     Monika Kosmala-Sójka, Heinz Glas Działdowo

 

"Jak co roku, tutaj na Targach Packaging Innovations mieliśmy bardzo dużo zwiedzających. Odpowiada nam przede wszystkim formuła wydarzenia: krótkich konkretnych targów, nie wymagające dużych nakładów, łatwe do zorganizowania dla wystawców. [...] Cieszy nas, że zjawiają się tutaj klienci z zagranicy. To są jedyne targi opakowaniowe w Polsce, na których się wystawiamy. Jesteśmy dedykowani kosmetyce i tutaj mamy najwięcej partnerów biznesowych. PI to takie miejsce, w którym możemy się w jednym miejscu i czasie spotkać z dużą liczbą klientów, odnowić kontakty, zapytać czego poszukują, co się u nich dzieje. Jednym zdaniem: warto tu być!"

     Mirosław Tobiasz, Seufert Polska

 

"Uczestniczymy w Targach Packaging Innovations od pierwszej edycji. W tym roku mamy bardzo dużo klientów – widać, że organizatorzy wiedzą jak promować wydarzenie w szerokim wachlarzu branż. Jesteśmy bardzo zadowoleni m.in. z tego powodu, że na naszym stoisku pojawiło się dużo przedstawicieli z wielu branż, kosmetycznej czy FMCG. Uważam, że te Targi są od paru lat najważniejszymi targami branży opakowań w Polsce. Po pierwsze mamy duży przegląd firm z zakresu copackingu, maszyn, generalnie wszystkiego, co jest związane z opakowaniami. Po drugie zawsze można zobaczyć coś innowacyjnego, spotkać lub zobaczyć dostawców, których towary mogą być interesujące teraz lub w przyszłości i przysłużyć się rozwojowi własnej linii produktów. Po trzecie, w naszym kraju nie ma konkurencji, która byłaby w stanie przyciągnąć tylu wystawców i zwiedzających co Targi PI."